Johanna

torsdag 22 september 2011

Tja tja bloggen!!

Hej,
Har inte skrivit här på länge men tänkte börja med det igen.
Idag var det en lite konstig och ledsam dag i skolan.
På morgonen skulle vi åka till tingsrätten.
Jag och min kompis sandra, Julia och Minna skulle cykla dit.
När vi kom fram väntade vi lite tills det skulle börja.
När det äntligen började så kom inte åklagarna så vi fick cykla hem till skolan igen :/
Men på halva vägen så hoppade sandras tjedja så vi fick gå hem till hennes mormor och morfar.
När vi kom dit lagade hennes morfar cyklen och vi cyklade vidare.
Vi cyklade in om en liten affär och köpte ett mättande choklad för vi var så hungriga.
När vi äntligen var framme vid skolan fick damp Hanna damp på oss men inte på dem andra som kom försent jävla käring asså...
Och sen hände det lite andra saker som jag tyvärr inte får säga.

nu sitter jag och skaypar med bästa sara och lite sånt.
Är inne och kollar fejjan också.
Nu ska jag gå pusshej

//Johanna godnattis på er. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar